CALL ME MAYBE

Nu sitter jag i bilen och är på väg mot Göteborg. Ska bli as kul!!! :D Har inte träffat mammas kusin på ganska länge... Hihihihihi dom är jätte snälla!!! Fast det tar typ 5-6 timmar... :/ Men det är värt de! Har haft en jätte mysig start på helgen. Ella var ju här och det var as kul! Fast när jag vaknade eller blev väckt... -.-' så kände jag att jag hade as ont i magen efter allt vi hade ätit.. :S så det jag är minst sugen på just nu är godis och sånt.... Hehe kommer nog blogga en del idag för att jag inte kommer ha så mycket att göra... :( så ni får gärna messa eller kika! ;) min kik är moaljung och ni får fråga på Facebook eller nåt om numret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0