#DAG 1

10 frakta om dig själv och 1 ny tagen bild...

Okej nu kör vi!

1. Jag kan inte har vanliga strumpor utan att få ångest och tänka på det hela tiden! Jag måste har hälstrumpor! :S

2. Jag är helt beroende av min mobil.

3. När jag var liten så drack jag mjölk och socker men en mini skvätt kaffe och tyckte jag var jätte cool!

4. När jag var liten hängde jag bara med killar! Jag tror jag hade en tjej kompis men hon vara också killig..

5. Jag är beroende av tuggumi..

6. Jag älskar att skrämma folk!

7. Jag gillar inte att bada i badkar.

8. Det första jag åt själv var ett Rosenbad på mitt dop. Men jag tyckte det var så äckligt att jag spottade ut de och börja gråta.

9. Ända tills för några veckor sen har jag intr vetat att Afrika är en världsdel.. :$

10. Om ni har sätt julkaländern, mysteriet på greveholm så vet ni att i slutet nån gång finns det ett sklätt som jagar dom och jag har drömt mardrömmar om det hur länge jag kan minas!!! :'( Fast inte längre.. ^^

Och bilden rykande färsk.. ;) Asså instagram var dum mot mig och lagga sönder, det är därför det är en "laddargrej" mitt i bliden.. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0