MIN LILLA DAG

Men tjena kexet står du här och smular? Idag eller igår.. ;) var jag och köpte Pierre Robert trosor... På bilden är det bara ett par ljusblåa och mörkblåa men jag köpte två par ljusblåa och ett par vita.. Men jag har dom vita på mig så.. Sen kom Ella hem till mig och vi har inte sets på ett tag så det blev kramkalas!! :D sen såg vi på fjorton suger. Den jag väl ganska bra.. Men efter filmen så låg vi och snacka ett tag.. Men nu ska vi sova för annars kommer jag vara as trött imorgon då vi ska åka till Göteborg och hälsa på min mammas kusin Ylva! :) Så god natt mina små älsklingar! Och om ni undra vad dom kosta så kostade dom 170 kr st eller nåt sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0