OTUR.SE

Idag skulle jag och Alice gå på bio och se The Dictator. Men slarvig som jag är tappade jag min plånbok och märkte det när vi var i Globen...... Så vi åkte tillbaka för att se om den var kvar, men OFC fanns den inte där.. :( Så vi skulle åka till mig och hämta nya pengar men när vi är framme så frågade Alice om jag jag hade mina nycklar med mig... Och gissa vad..? Det har jag inte... Men jag visste att våran granne har ett par nycklar så vi gick och ringde på hos dom. Men dom var ju inte hemma! Så vi gick hem till Alice och hämtade mina nycklar och gick tillbaka! Sen låg vi resten av dan i solen. Aa de var min dag...
Men nu sitter jag i soffan och väntar på att Ylva ska komma! Han det gött tills jag bloggar nästa gång! ;D

Önskar du var här! :** <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0