TRÅKAR

Jag har inget att blogga om... Jag har liksom inte gjort nåt idag för jag har haft utegångsförbud.. Anledningen kommer jag faktiskt inte ihåg... ^^
Men asså i morse så fick jag åka tub för att jag och mamma hade ju bråkat..
Men asså när jag gick med Karin (en klasskompis) så kom min mamma åkande och frågade om jag ville ha skjuts och jag svarade JA såklart! Men gissa vad hon gjorde då...?!
Hon bah; MEN DET FÅR DU INTE!! MOHAHAHAHAAH! >:D Och åkte iväg!!
Det var inte kul!! :(
Önskar du var här! :** <33

(har inget att göra så jag lägger upp lite bilder ^^)


Kommentarer
Postat av: Alice

Haha asså din mamma! :'D

2012-05-03 @ 21:11:03
URL: http://humle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0